سفارش تبلیغ
صبا ویژن

سایت سرگرمی و خوش گذرونی

سخنان دبیر انجمن اسلامی مستقل دانشگاه صنعتی شیراز مقابل پروانه س

امروز چهارشنبه20آذر در یک برنامه حدودا 3 ساعته در سالن دکتر طاهری دانشگاه صنعتی شیراز، 3 دقیقه فرصت در اختیار نماینده انجمن اسلامی مستقل قرار گرفت که به بیان دیدگاه خود بپردازد.

سخنرانی زیر حاصل جلسات هم فکری دانشجویان انجمن مستقل دانشگاه صنعتی شیراز می باشد که از طریق بررسی مواضع خانوم سلحشوری در 4 سال اخیر گرد آوری شده.

 

متن سخنرانی مصطفی قائم پور ، دبیر انجمن اسلامی مستقل دانشگاه صنعتی شیراز در دیدار با خانم پروانه سلحشوری

سرکار خانم سلام

انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه صنعتی شیراز ، مشی خود را در مواجهه با جریان ها و احزاب کشور در گذشته و اکنون نشان داده. مشی آزاداندیشی و پرهیز از نگاه منفعت طلبانه

سرکار خانم ، بنده به عنوان طرفدار جریان اصولگرا با شما سخن نمی گوییم ، به عنوان حامی جریان اصلاح طلب نیز نطقی ندارم ، بنده به عنوان نماینده گروهی با شما سخن می گویم که اعتقاد دارند وجود احزاب در کشور مفید است ، اما تا زمانی که منفعت طلبی ، آن ها را وادار به کتمان حقایق نکند.

سر کار خانم ، شما گفته اید که در انتخابات مجلس آتی ، حضور ندارم ، اصرار هم نکنید ، نمی آیم!

بگذارید رک باشیم ، حضور شما و هم فکران شما به عنوان لیست امید در مجلس ، جز به خواب رفتن مجلس ، هموار کردن راه دولت امید و کاهش قدرت نظارتی مجلس در برابر دولت و آزاد گذاشتن راه تصمیم گیری برای دولت چه دستاوردی داشته؟

سرکار خانم ، باید به شما یادآوری کنیم دولتی که اکنون اخم و تخمش می کنید و انتقاداتی که شما و هم فکران شما به دولت امید دارید ، نشان دهنده آنست که 4 سال گذشته مردم به اشتباه شما را روی صندلی سبز نشاندند. سلب اعتبار دولت تدبیر و امید از سوی شما ، یعنی سلب اعتبار از شما لیست امیدی های ناامید.

اگررئیس فراکسیون امید برای انتخابات آتی حاضر نمی شود ، اگر شما ثبت نام نکرده اید به این دلیل است که با شکست و افول تئوری مذاکره و برجام ، دیگر شما کاری در مجلس ندارید.

سرکار خانم ، شما فرموده اید مجلس خسته کننده است دیگر حال و رمق آن را ندارید ، حق دارید وقتی با تمام توان ، آسمان به ریسمان می بافتید و معیشت مردم را به برجام گره می زدید ، با نابود شدن روح و جسم آن باید هم خسته شده باشید.خدا قوت!

شما و دوستان شما این دوره مجلس را در حالی به پایان می رسانید که علاوه بر دولت هم فکر ، شوراهای شهر هم فکری هم در کشور داشته اید. همه چیز در این ایام برای شما و تئوری های شما آماده بوده. پس بهانه تراشی نکنید زیرا همه می دانیم که علت عقب نشینی شما ناامیدی از اعتماد دوباره جامعه به شماست.

سر کار خانم ، خواهر عزیز ، بیایید برای یک بار هم که شده به تعدادی از تناقضاتی که شما رقم زده اید رسیدگی کنیم و شما از خود دفاع کنید ، باشد که رستگار شویم.

ابتدا بایستی به دلیل تلاش های شما در رسیدگی به  برخی از موضوعات مرتبط با زنان تشکر نموده و از خداوند منان برای شما سعادت و مغفرت را خواستاریم و اما بعد...

تناقضات موجود در عملکرد شما در مجلس به هیچ وجه قابل انکار نیست و ما بنا داریم گوشه ای از آن ها را برایتان یاد آور شویم.

شما در حالی در بیانات خود به صندوق های رای بی اعتمادی نشان داده اید که خودتان از طریق همان صندوق ها رای آورده اید.معلوم نیست اگر رای نمی آوردید چه می گفتید؟ البته خودتان می دانید که دیگر شخص شما رای نمی آورید.

شما و هم فکران شما دچار معضل خود اپوزوسیونی هستید ، در برابر مجلسی که خودتان افسار آن را بدست دارید همانند یک اپوزوسیون انتقاد می کنید.

شما که خود را مدافع حقوق زنان می دانید ، ماجرای دختر آبی را در حالی به راه انداختید و احساسات بسیاری از جوانان را جریحه دار کردید و از حق طبیعی زنان یعنی ورود به ورزشگاه استفاده سیاسی کردید که در حوادثی مثل قتل همسر آقای شهردار سکوت کردید. ما نمی دانید باید دم خروس را باور کنیم یا قسم حضرت عباستان.

شما گفته اید که برای مردم ایران صداقت معنا ندارد.جای تاسف است که شما و همقطاران شما که مسبب اصلی وضع موجود هستید به جای رسیدگی به مطالبات مردم و پاسخگویی به افکارعمومی درباره وضع موجود ، ژست طلبکارانه به خود می گیرید و علیه ایران و ایرانی سیاه نمایی می کنید.

خانم سلحشوری ، شهر شیراز در حوادث اخیر زخم خورده است، زخم بی تدبیری و زخم ندانم کاری های دولتمردانی که بلد نیستند چگونه مملکت داری کنند و چگونه مقدمات یک طرح ساده را فرام کنند. و شما از جلوگیری و بازداشت افرادی شکایت و انتقاد دارید که به اعتراف همان شبکه ای که به طور غیرقانونی با آن مصاحبه کردید با انواع سلاح های سرد و گرم به صورت سازمان یافته به جان مردم معترض افتاده بودند و به اموال و اماکن عمومی آسیب رسانده اند.